opc_loader
Shop op merk

 

Klachtenafhandeling BabyExpres.nl

Onze producten worden met zorg uitgekozen, geproduceerd en verzonden.

Heeft u klachten over uw bestelling/onze dienstverlening of bezorging laat het ons weten per mail. Zo heeft BabyExpres.nl de mogelijkheid om het voor u op te lossen.

Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om telefonisch contact met ons op te nemen via 06-44125290, of een e-mail te sturen naar ons via info@babyexpres.nl

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om uw klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden.
·     uw naam, adres, woonplaats en uw klantnummer of bestelnummer

U kunt uw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:

 

BabyExpres.nl
Afd. Klachten
Zwanebloemlaan 8
1474 RG Oosthuizen

U ontvangt op werkdagen (ma t/m vrij) binnen 24 uur van ons een reactie, mocht dit niet het geval zijn neem dan even telefonisch contact met ons op.

Mocht uw klacht betrekking hebben op beschadiging van het artikel, dan verzoeken wij u dit direct na ontvangst te melden. 

Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost, ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling van de Stichting Webshop Keurmerk. In onze algemene voorwaarden en op de website van de Stichting staat hier meer informatie over.

Bent u niet tevreden? Vertel het ons! Bent u wel tevreden? Vertel het een ander!