opc_loader
Shop op merk

Contact

Email  

Wilt u een e-mail naar de klantenservice van BabyExpres.nl sturen? Voor een snelle en correcte afhandeling vragen wij u het contactformulier aan de onderzijde van deze pagina. U kunt ook een e-mail sturen naar info@babyexpres.nl

 

Telefoon

BabyExpres.nl Klantenservice is , 6 dagen per week telefonisch bereikbaar van 08.00 tot 18.00. Het telefoonnummer is 06-44125290, vanuit het buitenland +31644125290

Postadressen

 

Retouren
Bent u op zoek naar het adres waar u uw artikel naar kunt retourneren? Klik hier voor de retourprocedure en het adres.

 

Klachten

 

Bent u op zoek naar informatie over onze klachtenprocedure? Klik dan hier voor de procedure van klachtenafhandeling.
Heeft u na het lezen van onze procedure nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice ? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om telefonisch contact met ons op te nemen via 06-44125290, of een e-mail te sturen naar ons via info@babyexpres.nl

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om uw klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden: uw naam, adres, woonplaats en uw klantnummer of bestelnummer.
U kunt uw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:

 

BabyExpres.nl
Afd. Klachten
Zwanebloemlaan 8
1474 RG Oosthuizen
 

Zodra uw klacht is ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 24 uur reactie, mocht dit niet zo zijn. Neemt u dan telefonisch met ons contact op.

 

Zelfservice via uw account

 

U vraagt zich af wat de status van de bestelling is? Of wilt u iets veranderen aan een bestelling die u geplaatst heeft? U kunt eventueel uw bestelling bekijken en aanpassen door uw account te bezoeken.


Als u via het zelfservice gedeelte geen antwoord op uw vraag heeft, dan kunt u uw vraag stellen aan onze klanten service. Maak daarvoor gebruik van onderstaand  contactformulier.


Nog geen antwoord ontvangen?
Mocht u het contactformulier hebben gebruikt en nog geen antwoord hebben ontvangen, dan is het mogelijk dat uw internet provider of uw e-mail programma e-mail blokkeert van BabyExpres.nl. Mocht dit het geval zijn, raadpleeg dan de helpfunctie van uw e-mail programma om te zien hoe u de instelling verwijdert welke zorgt voor blokkade van e-mail. Wanneer u weer in staat bent om e-mail te ontvangen, neem alsnog contact met ons op door het contactformulier te gebruiken.

 

 

 

Contact

*
Beveiligingscode
CAPTCHA Image
Ik kan de beveiligingscode niet goed zien